סטודנטים במסלול עיצוב נכנסו למיזם בתחום ה-Licensing והמסחר ויסיימו את לימודיהם עם ניסיון מעשי
שלשה סטודנטים ברי מזל הלומדים במכללה האקדמית ספיר במסלול עיצוב מדיה של המרכז הטכנולוגי להנדסאים, נכנסו לאחרונה למיזם בתחום ה-Licensing והמסחר ויסיימו את לימודיהם עם השורה הכי חשובה בכל קורות חיים: ניסיון מעשי.
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי ראשון של המכללה עם הסטארטאפ BrandBow המפתח פלטפורמה דיגיטלית לרישיונות בתחום המר'צנדייס, יתנסו השלשה בעבודה מעשית ואף יקבלו עליה שכר עבור כשליש משרה. במסגרת המיזם יתנסו הסטודנטים באפיון פונקציונלי למוצר, יצירת Wireframes, בניית עיצובים למסכי המוצר, בניית עיצובים למסכי המוצר, עיצוב לוגו, אתר אינטרנט ומצגות.
ההשתתפות במיזם תהווה את פרויקט הגמר של השלשה במסגרת לימודיהם.
השלשה נבחרו על בסיס הציונים, העבודות שהם הגישו ועל סמך הליך סינון של חברת BrandBow, כולל ריאיון עבודה. הסטודנטים נמצאים בשנת הלימוד השנייה שלהם וההתמחות במהלך סמסטר ב' המהווה את הסמסטר האחרון, תהא כאמור עבודת הגמר שלהם במסגרת הלימודים.
דן פרייפלד, ראש מגמת עיצוב מדיה ומנהל eXlab מרחב חדשנות ויזמות בספיר: "זיהיתי פוטנציאל והזדמנות להיות בין המגמות הראשונות שעושות דבר כזה. מה שחשוב הוא שאחרי תכנית ההתמחות הסטודנטים יוצאים עם ניסיון מעשי אמיתי בתעשייה – הם עבדו ופיתחו מוצר. זו שורה קריטית בקורות החיים שלהם. מבחינתי זה החזון להמשך, שמצד אחד הסטודנטים ילמדו ויבנו תיק עבודות במהלך הלימודים ובנוסף, שיהיה להם סמסטר אחד שיתבסס על רכישת ניסיון. ארצה להמשיך לפתח פרויקטים כאלה עם חברות נוספות ונשמח לפניות של חברות עבור שת"פים נוספים."
דודו שלמה מנהל המרכז הטכנולוגי להנדסאים במכללת ספיר: "המרכז הטכנולוגי להנדסאים פועל ליצירת שיתופי פעולה נוספים עם ארגונים רבים על מנת לאפשר לסטודנטים שלנו להרחיב את ההשתלבות בהתנסות מעשית להגביר את סיכוייהם להשתלב בעבודה".